Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn kaartenblog! Hier zal ik mijn kaarten plaatsen en wie weet inspireren ze jullie! Veel kijkplezier!

dinsdag 28 november 2017

Vintage kaart

Hier weer een vintage kaart, gemaakt in zachte kleuren.
De achtergrondpapiertjes heb ik "geruwd" en bewerkt met bruine inkt.
Verder heb ik de kaart "aangekleed" met een bloem, vintage swirls, dennentakjes, sneeuwkristallen en kleine sterretjes.
Ik heb één van mijn vele nostalgisch stempeltje gebruikt en deze heb ik ingekleurd met mijn derwent potloden en geprobeerd er een nostalgische uitstraling aan te geven door zachte kleuren te gebruiken met een beetje bruin.
Ik wil de kaart laten meedoen aan de volgende challenges:

Paradise of Stamps: Vintage.
The Ribbon Girls: Any image.
Kleuren met potloden: Kerst/Winter.
Stempel magie: dies/stanzen.
Hobby Vision: Winter.

12 opmerkingen:

  1. Oh wauw wat mooi Inny. Schattig stempeltje en zo mooi om die kleurencombinatie helemaal door te voeren. Ik ben er helemaal weg van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart ,leuk om die kleurtjes ook te gebruiken op je afdrukje...schitterend 1 geheel.
    bedankt voor je deelname aan Kleuren met Potloden.

    DT Kleuren met Potloden Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ingekleurde plaatje past perfect bij de rest van je papier, mooi! grt, Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is very beautiful a lot of dies - WOW. Thanks for joining us at STEMPEL-MAGIE!!! hugs, ANDREA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Inny!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie en leuk dat je meedoet aan de challenge bij Paradise of Stamps
    Liefs en Creatiefs
    Cinderela (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is ook al zo leuk!
    Mooie kleurencombi en alles heel leuk verwerkt op je kaart.
    Fijn dat je meedoet bij Kleuren met potloden.
    Groetjes Marja DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eine entzückende Karte! Danke fürs Mitmachen bei Stempel-Magie.
    LG Daniela (DT)

    BeantwoordenVerwijderen